tisdag 26 oktober 2010

Tusen och åter tusen tack!

Jag har fått en award från duktiga Marie med bloggen Handgjorda drömmar! Hon har både en inspirerande blog och webshop som heter Lilla Solhem. Det känns väldigt roligt att vi kan inspirera varandra, för jag besöker ofta hennes fina blogg, gör gärna ni det med!

Hennes motivering: "Din blogg är makalös - du är kreativ och en inpirationskälla - din blogg sprider glädje och värme!!! Den alltid lika kreativa bloggen". Jätteroligt! Nu gäller det bara att inte flyga för högt upp i luften, jag ska ju landa någongång också :).

Det tar lite tid att blogga, och att läsa andras bloggar.. men jag tycker det är värt den tiden, för utan andras bloggar hade jag inte hittat hälften av min inspirtation till vad jag vill göra. Några av er har jag träffat, och andra har jag bara ringt/mailat/kommenterat med, men jag håller med Handgjorda drömmar om att det känns som att man har ett stort nätverk som man "känner" utan att känna. Visst är det fantastiskt!?

Jag vill skicka utnämningen vidare till följande bloggar med motiveringen:

Din blogg gör mig helt galet inspirerad att fortsätta vilja pyssla kvällana i ända!!!

Till hon som inspirerat mig hur mycket som helst! Kolla bara in hennes blog, så förstår ni. Hon har så många idéer och fina färg- och tygval Skaparstigen

Till hon som syr så mycket kläder och annat fint att jag bara vill kunna göra allt det där jag med. Och har så många coola tyger. I heart retro

Till hon som syr så mycket sött till sina barn och andras, och gör helt fantasktist fina smycken. Lillofant

Till de inspirerande bärselarna och vagnsdynorna. Mysigtdesign

Och sist till en för mig nyss funnen blog som gör mig helt galet inspirerad att sticka ännu mera. Yllenetider

Det finns ju förstås många, många fler bloggar som jag inspireras av, på olika sätt. Tack alla som bloggar, ni bidrar alla med inspiration till någon besökare!

Länka gärna till den som du fick awarden av, länka vidare till dina fem favoriter och motivera varför just dessa fem är dina favoriter :)

3 kommentarer:

  1. Grattis till awarden och TUSEN TACK för att jag fick den med!!

    SvaraRadera
  2. Oh, vad jätteroligt. Ska fundera och sedan publicera...Tack!

    SvaraRadera
  3. Tack! Vad glad jag blir! :) Jag ligger lite efter med bloggande och bloggläsande men ska försöka komma ikapp i helgen! Ska försöka hinna till Kviberg på symässa också ;) Ska du dit?

    SvaraRadera

Kanske gillar du