fredag 22 november 2013

Mössor, och nya modeller av kakfatstativ - först till kvarn

Jag har fått tag i nya modeller av kakfatstativ som jag själv tidigare inte sett, och det tycker jag är väldigt roligt! Stativet på bilden ovan, har en rosknopp att skruva på toppen.
En med en löv som avslut.
Och en med rund topp, fast i miniformat. Väldigt gullig!

Jag kommer att lägga in dessa i webshopen tillsammans med de andra stativen jag har. Först till kvarn! Finns de inte kvar i webshopen, är de slut. Maila mig om du ändå önskar köpa dessa, allakansy@gmail.com så meddelas ni när de åter finns till försäljning. De två översta finns även i guldfärg.

 Det är mösstider! Jag har sytt två mössor i storlek att passa barn 5½ resp 7 år. Dessa är ofodrade, för att sitta bra under skidhjälmarna.
Och två microfleece-fodrade vuxenmössor. Jag lade till ca 1 cm på min vuxenmössa-mall, för att göra plats för fodret, och då passade mössorna perfekt. Jag hoppas få tid att sy många fler, för det är kul att sy dessa färgklickar i vintermörkret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du