onsdag 18 december 2013

Nya kakfatsmodeller i rosa och silverfärg samt 6 mm kakelborr

Denna modell är ny för mig, och jag gillar den skarpt. Jag har bara ett fåtal, och de finns på min webshop att köpa för 60 kr/st.
Och jag har även ett fåtal av denna rosafärgade runda modell. Även detta kakfatstativ finns att köpa på Alla kan sys webshop.
Det dröjde ett tag, men nu kan jag även erbjuda kakelborr (och klinkerborr) 6 mm, att använda för att borra hål i tallrikarna till kakfaten. Dessa har jag ganska många av, och kostar 35 kr/st. För varje beställning med minst 5 kakfat, skickar jag med ett borr utan kostnad. Vill Ni beställa fler, går det att addera till beställningen så många Ni önskar köpa.

I länken finns ett gammalt inlägg med hur jag gör när jag borrar i mina tallrikar. Gå gärna in där och läs mer och låt Er inspireras!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du