lördag 14 december 2013

Julklappstips inför jul, Alla kan bygga sitt eget kakfat

Nu är det bara några dagar kvar som ni kan lägga en beställning och jag vågar lova att försändelsen kommer fram före jul. Jag kan nu erbjuda ett komplett kit för kakfatstillverkning, med stativ och borr, en beskrivning hur jag gör mina kakfat, samt en cellfanpåse att förpacka allt fint i. Beställer ni ett stativ och borr, skickar jag med en beskrivning och cellofanpåse med i leveransen, på beställningar lagda innan julafton 2013. Beställer ni flera stativ, vänligen skriv i kommentarsfältet om ni vill ha flera beskrivningar, så sparar vi på naturens resurser i den mån det är möjligt.

Nu finns även ett fåtal stativ 3-plan Rosafärgade Rund. Först till kvarn. 

Cellofanpåsarna passar såklart utmärkt att använda även till andra ändamål. Jag sydde mössor till förskolepersonalen, som en liten julgåva, och paketerade in en liten hälsning tillsammans med mössorna. Cellofanpåsarna finns också att beställa separat, om Du vill ha fler att paketera sydda eller bakade saker i. Påsarna är godkända att ha livsmedel i. Själv tycker jag att de gör det lilla extra, att ge bort en present där man redan från början ser vad det är i, men ändå är det förpackat som en present.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du