söndag 2 maj 2010

En liten paus och 10000-besökarfirande



Nu har räknaren passerat 10000 besök, och det tycker jag är värt att fira! Vi håller dessutom på att flytta, så bloggen kommer nog stå stilla i två veckor framåt, och då passar det ju väldigt bra att tävlingen pågår under tiden. Dragning 16 maj. Vinsten är inte bestämd, men man får gärna önska, skriv då önskan i kommentaren.

1 lott för en kommentar, 2 lotter om man länkar från sin blogg. Skriv hur många lotter ni får. Ni som besöker utan blogg är självklart välkomna också. Lämna då mailadress i kommentaren, så vi kan komma i kontakt om någon av er vinner. Lycka till allihopa!

24 kommentarer:

  1. Grattis till många besök!
    Jag hade ju sån tur i din utlottning sist, så jag är gärna med igen.

    SvaraRadera
  2. Jag börjar med en kommentar jag får se om jag hinner fixa länk på hemsidan. Haklapparna är ju grymma så det vore kul att vinna eller ett blöjfodral kanske...
    Lycka till med flytten.

    SvaraRadera
  3. vad roligt för dig! grattis till alla besökare!

    SvaraRadera
  4. Grattis till alla besökare jag är gärna med i tävlingen. Tar 2 lotter och hoppas att jag vinner några söta småkakor.

    SvaraRadera
  5. Ska också vara med och försöka vinna nåt, du får välja vad det blir!
    Katariina

    knysund@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill också vinna något! Min lilla dotter skulle älska några småkakor eller varför inte en tårta!

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna vara med och önskar i så fall den ursöta katten. Så fin!!! Lycka till med flyttandet - det kan vara nog så nervpåfrestande...

    Länkar från mig och hoppas än fler hittar till din fina sida!
    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  8. Här är ännu en som skulle vilja vara med i utlottningen, jag skulle gärna vinna en haklapp att pryda min brorsdotter med . Dom är så fina ! Då har jag alltså en lott som jag hoppas mycket på ! mvh Maria

    SvaraRadera
  9. Nu har jag fixat en länk på hemsidan http://www.familjen-seger.se/links/links.htm.
    Hoppas att det räcker till 2 lotter.

    SvaraRadera
  10. Vill gärna vara med i din tävling och deltar med 2 lotter. Har två flickor som skulle älska ett av dina tjusiga kramisdjur =)

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Jag såg din tygkatt på en annan blogg, och så hittade jag till dig. Katten är bara så underbar! Så söt! Den skulle jag vilja vinna. Jag länkar från min blogg http://anvantonytt.blogspot.com/ och hoppas på jättestor TUR!

    Kram Outi

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar - om jag skulle vinna så skulle jag nog helst "önska" mig en haklapp, de är fina och välbehövliga - fast tygkatten är ju FANTASISK...

    Jag länkar med bild i min blogg - så 2 loter till mig.

    /Lena
    www.flygfulafluga.blogspot.com

    SvaraRadera
  13. Heej på diig:)
    Jag vill gärna vara med i tävlingen, tyvärr har jah ingen blogg men är gärna med ändå.:)
    Om jah skulle få vinna skulle det vara huur kuul som helst och då skulle jah vilja få den där lilla kisse-missen.

    Kram Emma
    emma_best97@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Grattis till 10000 besökare! Jag vill så klart vara med! C sitter i mitt knä nu och hon skulle vilja vinna några kokosbollar :) Länkar i vänsterspalten och tar 2 lotter.

    SvaraRadera
  15. Grattis så roligt!
    Jag vill vara med i utlottningen o tar 2 lotter o länkar.
    Tror mina barn vill ha nån kaka eller den söta katten!
    allt a så fint svårt o välja..

    SvaraRadera
  16. GRATTIS!!
    1 lott till mig! Lägger in dig i min blogglista också..

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Hoppas flytten gick bra o superkul med så många besökare på bloggen!

    Jag vill gärna vara med o tävla, med en lott, o önskar småkakor el en tårta, el kokosbollar till min lilla 1 ½ -åring här hemma. Han älskar att bjuda på kaffe o kakor till vore kanon!

    Många varma hälsningar fr Lena


    lena.lindqvist@kokkola.fi

    SvaraRadera
  18. en lott tack!
    skulle gärna vinna några virkade småkakor!
    kawisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej ,jag vill oxå vara med o länkar med bild så 2 lotter blir det o hoppas på TUR!!hehe =)
    poccahontas_69@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Skulle såklart också vilja vara med! Mest praktiskt just nu är haklappar (och dina är kanon, I love) så det tycker jag är en bra vinst. Tycker iofs att allt du gör är fint så oavsett vinsten så blir jag glad om mitt namn blir draget! ;-) Kram

    SvaraRadera
  21. Vill gärna vara med och tävla och vinner gärna något virkat osm småkakor.
    Länkar i min bogg för 2 lotter

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Jag är gärna med i utlottningen :)
    Linda, Finland

    SvaraRadera
  23. Oj vad roligt. Jag vill vara med o tävla! Du har så mycket trevligt, så jag kan inte bestämma mej.

    SvaraRadera
  24. 2 lotter tack!! =o))
    Länkar till dig i min blogg!!
    Lycka till alla!

    SvaraRadera

Kanske gillar du