lördag 2 juni 2012

Gjutning i betong

Jag har varit inaktiv ett tag nu, och ser att även användargränssnittet för att lägga in inlägg ändrats sedan sist. Och en kommentar har inkommit med frågan om jag lagt ner bloggen.

Jag kan inte förstå hur jag ska få bilder som ska vändas rätt, att visas rätt på bloggen numer.
Jag har inte hunnit med så mycket pysslande under våren, men har tillsammans med en av mina grannar gjutit fat/fågelbad i form av rabarberblad i finbetong. Det lilla bladet blev lite bubbligt, men det stora bladet tyckte jag blev väldigt bra. Riktigt kul sommarpyssel.

3 kommentarer:

  1. Vissta har inställningarna till bloggen blivit konstiga, jag blir inte klok på den. Ska nog också försöka med att gjuta i betong.

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul att gjuta i betong!? Man blir lätt beroende. ;)

    SvaraRadera
  3. Det är så fint med betong och dina fat blev ju jättefina! :) Vi gjorde en hel del pyssel med betong förra sommaren och nu blev jag inspirerad att betongpyssla lite igen :)

    SvaraRadera

Kanske gillar du