söndag 21 juni 2015

Följ Allakansy på Instagram och återbruk av plåtburkar

Jag har haft en stunds paus i pysslandet, och pausen kanske fortsätter en stund till, om bara värmen kommer igång ordentligt. Jag ramlade på min cykel i början på maj, och klarade mig ändå jättebra, men skadade ett finger. Man kan tro att man inte har så stor nytta av ett fungerande ringfinger, tills man inte längre har funktionen kvar, då vet man hur användbar den är.

Nu finns Alla kan sy att följa på Instagram, vill ni, finns jag att följa där.

Varje gång vi har majs i matlagning, sparar jag burkarna, virar lingarn runt, och använder dessa som förvaring av småplock och pennor. Min stora tjej har efterfrågat fler, då hon har delat in sina pennor efter färg och vill ha en burk per färg på sitt skrivbord. Jag kollade i min låda, och där låg fyra plåtburkar och väntade på att bli pimpade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du