måndag 19 maj 2014

Nya kakfatstativsmodeller och påfyllning av gamla godingar


Nu har chocken från flytten lagt sig och det börjar bli vardag igen, så även på Alla kan sy webshopen. Det har varit glest med varor ett tag, men nu är webshopen proppad med produkter igen, vilket gör mig glad. Det är roligt att kunna erbjuda så många olika kakfatsmodeller!
Nya för nu är dessa:
3-plan silverfärgad Cirkulär, samma som den runda modellen, men här med kurviga ben istället för helt cylindriska.
3-plan silverfärgad Matt Rund. Jämför gärna med Cirkulär ovan och se skillnaden. Denna modell finns även i blank silverfärg, bronsfärg, guldfärg, vit och rosa. Den rosa och vita är en av mina favoriter!
3-plan guldfärgad Våg. Finns även i silverfärg.
3-plan vitfärgad Mini rund. Finns även i silverfärg.

Tillsammans med de påfyllda stativen på webshopen, finns 19 olika modeller till ett kakfat i 3 delar för att kunna göra/bygga sitt egna personliga kakfat, för 60 kr/st. Även borr att borra hål i porslin, samt beskrivning finns att tillgå. Det är enkelt, roligt och unikt! Kanske något att ge till mor på morsdag? Beställningen görs snabbt och enkelt, och jag skickar senast dagen efter beställningen är lagd. Besök gärna webshopen via länken.

Till en stickglad mor, har jag också prisvärda härvor i denna härligt jeansblå färgen i lin/bomull. Själv stickar jag en sjal i denna härliga kvalitet som kommer att visas på bloggen en vacker dag när den är färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du