lördag 11 maj 2013

En haklapp, efter nytt kantbandsinköp

Jag fick ju slut på kantband när jag satt och sydde upp några haklappar. Nu har jag köpt in nytt så jag har för ett tag framöver. En till haklapp är nu klar, och har skickats till en av er som besöker min blogg. Jag hoppas att det kommer att komma till stor användning. Mina barn har använt dem massor när de fortfarande använde haklapp. Jag börjar nu se slutet på det prickiga tygerna jag köpt hem för att sy haklappar av. När det är slut, tror jag att antalet haklappar på bloggen kommer att glesas ut.

Mönster till haklapparna finns här, för Alla kan sy en egen haklapp.

Kolla gärna in mitt inlägg, där jag firar med utlottning av kakfatsstativ att bloggen haft 120000 besök sedan start. Välkommen att delta du med!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du