onsdag 24 oktober 2012

Det blev en väska av Picknick-tyget



När jag rotade bland tygerna och hittade Picknick-tyget, tänkte jag att det skulle bli ett förkläde, men det visade sig inte vara möjligt, för tygbiten var för smal för det ändamålet. Då var redan tyget framme, så jag bytte tanke, och det fick bli en väska. Fodret är smalblåvitrandigt. Riktigt kul att känna att lusten att skapa känns oändlig just nu. Det känns som att allt flyter på, inte bara med pysslandet!
Länk till beskrivningen av väskan finns här, så alla kan sy en egen väska.

Kolla gärna in mitt inlägg, där jag firar med utlottning av kakfatsstativ att bloggen haft 90000 besök sedan start. Välkommen att delta du med! 

2 kommentarer:

  1. Helt fantastiskt fin!!
    (PS hatar captcha efter 3 försök...)

    SvaraRadera
  2. Men så fin! Det här tyget alltså...HUR fint som helst!

    SvaraRadera

Kanske gillar du