tisdag 21 januari 2014

Flyttstädning... någon intresserad?

Vi ska flytta, och jag har börjat rensa bland mina tyger. Alla tygerna på bilden är ihopvikta minst två gånger, en del är lite större bitar. Finns det någon besökare som önskar dessa, skicka en kommentar. Jag vill iaf ha kompensation för portot, eller om du har något tygstycke att byta med. (Jag borde ju inte byta till mig mer tyger, men det är så mycket roligare :) ). En del är tyger från IKEA, andra är retrotyger.
Den här klänningen ska också rensas bort. Finns det någon som tror att den kan komma till användning, skicka en kommentar. Stl M. Koftan ovanpå, ingår inte.

2 kommentarer:

  1. Oh, vad jag blev sugen nu... Ska ju egentligen inte ha mer... Men... Vill du skicka allt till ett och samma ställe? Eller vill du dela upp det? I så fall är jag intresserad av de mörka med stjärnor (små och stora), det ljusblåa med medaljonger, det svarta Ikea-tyget med blad och fåglar samt det ljusblåa med vita söta blommor. Vad vill du ha som ersättning?
    / Jennie
    Jennie.h.stein@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Älskar retrotygerna!
    Skulle gärna kunna tänka mig dem. Ersätter gärna porto och lite till. piagrahnster@gmail.com

    SvaraRadera

Kanske gillar du