söndag 2 januari 2011

Åter bakelser istället för choklad

Under julen har fatet varit full av cholkad och annat gott vi bakat till jul. Nu är det nyttigare alternativa kaffebrödet åter på plats.

Jag har även fått hjälp av Space Age Design hur man får till olika sidor i Blogger. Tack snälla! Jag har nu lagt upp en sida där jag lägger upp färdigsydda/virkade/stickade saker som finns färdiga att hämta/skicka. Jag har en ambition att hålla den uppdaterad. Kolla gärna in om det är något ni är intresserade av. En vecka kvar till jag börjar jobba igen.

6 kommentarer:

  1. Vad bra att du har fått upp "till salu". Försök lägga dem som flikar så syns de lite tydligare bara! Mest ett litet tips :)

    Gå in på "Nytt inlägg" och så hittar du upptill i menyn, redigera sidor på en flik att klicka på. Där kan du lägga till flikar. Vet inte om det beror på vilken design du valt, hur de sedan ser ut. Men nu är de väldigt anonyma.

    Det är fint ändå, säger jag ödmjukast, så ta inte illa upp, ville bara tipsa :)

    Må så gott och fantastiskt fina bakelser. Ska också komma igång igen, både vid symaskinen och virknålen. Det blev ett låååångt juluppehåll och då ligger man direkt på efterkälken med beställningarna och allt annat man vill skapa.

    Mvh,
    Karin "tösabiten"

    SvaraRadera
  2. smart med sidor sådär, har länge länge tänkt göra om min mall-design men tiden...räcker liksom inte till riktigt!
    mkt fint har du hunnit pyssla också!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset Karin, och jag tar absolut inte illa upp. Satt igår kväll och grejade lite med fliken "Till salu". Ska försöka få till så det blir mer tydligt att det finns flera sidor.

    Och precis som du skriver Åsa, så tar det tid. Man vill så mycket, men så ska det hinnas med också. När jag börjar jobba igen kommer jag inte vara på öppna förskolan, där jag mest säljer mina grejer jag inte syr till familjen eller till kompisar som presenter. Då kändes det som tillräcklig motivation att ta tag i en "Till salu"-sida för att dem som känner mig och andra ska se vad som finns färdigt.

    Tilläggas kan även att inga av bakelserna är nya på bilden i inlägget. Men dem har åter kommit på plats på fatet i köket. Så försvinner dem en efter en när dem ges bort i presenter och dyligt.

    SvaraRadera
  4. For en herlig blogg du har! Og tusen takk for at du deler symønster! Det er supert for en nybegynner som meg ;)

    SvaraRadera
  5. Vilka fina sötsaker du gör! Hur fina som helst.

    SvaraRadera

Kanske gillar du