söndag 12 juli 2015

Yogakuddar för utövare av kundaliniyoga

Det gick undan, och rätt var det var, hade jag sytt sex stycken yogakuddar i tre olika färgställningar. Den gröna har jag sytt några av tidigare, blå och rosa yogakudde är nya. Dessa är fyllda med ekologisk, svenskodlat boveteskal, och gör att kudden är lätt, även när den är fylld.

På insidan handtaget, har jag skrivit lite olika yoga-ord; "Sat Nam", "Ong", "Ong Sohung", "Wahe Guru", "Ang Sang Wahe Guru", "Humee Hum Brahm Hum".

Jag syr upp yogakuddar på beställning för 495 kr, eller om någon är intresserad av att sy yogakudde själv säljer jag möster med mall och beskrivning för 50 kr. Maila mig isf, för Alla kan sy en yogakudde. allakansy@gmail.com

Följ mig gärna på Instagram. Mitt användarnamn där är @allakansy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du