onsdag 8 maj 2013

För fina för att kladda ner

Först, när tjejerna såg dessa förkläden, tittade dem på mig och sa att förklädena var alldeles för fina för att kladda ner. Jag som tycker mina godingar är för fina för att få färg på sig. Än har de bara provat dem som på bilden. Tiden får utvisa om de kan använda dem när de målar med vattenfärg och dylikt.

Vaxtyget köpte jag på Åhlens förra sommaren. Det blev tre förkläden, två till mina tjejer och ett till, antingen till en äldre tjej, eller för dem att ha när de blir längre.
En väldigt enkel modell att sy, och inte så petnoga med exakta mått.

Kolla gärna in mitt inlägg, där jag firar med utlottning av kakfatsstativ att bloggen haft 120000 besök sedan start. Välkommen att delta du med!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du