onsdag 22 oktober 2014

Yogakudde fylld med ekologiska boveteskal

Jag har sytt några yogakuddar, även om det nu var ett tag sedan sist. Alltid roligt att komma tillbaka ibland och sy något jag inte sytt på ett tag. Nu har jag kvar fyllning till en till yogakudde, innan jag behöver beställa nytt ekologiskt boveteskal.

Då som då får jag förfrågningar över mail om jag säljer beskrivningen till hur jag syr yogakudden. Jag har en beskrivning med bilder och text, men inte som är så detaljerad i varje steg, som för haklappen och väskan, som jag säljer på min webshop. För den lite mer vana att sy, fixar man att sy en likadan yogakudde som jag sytt på bilden. Eftersom mönsterdelarna är lite större, ritar jag dem för hand på papper, och skickar med vanlig post mall och beskrivning med bilder och text. Om du är intresserad av denna beskrivning, maila mig på allakansy@gmail.com så återkommer jag med hur du betalar. 50 kr kostar beskrivningen, inklusive mall och frakt inom Sverige. Alla kan sy en yogakudde.

Glöm inte att följa mig på Instagram :). @Allakansy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du