torsdag 28 juli 2011

Rea på Panduro

Idag var jag vägen om Panduro och skulle köpa present till en av tjejernas kusiner, och då upptäckte jag att de hade 70% på rean. Av pyssliga saker, köpte jag papper från Tilda, rosa pärlor som man kan fästa i papper med en klämma bak, pyssel till tjejerna, så de kan brodera kort med förtryckta hål i, och en sats med beskrivning och material till ett par örhängen och halsband till en kostnad för allt på bilden, 124 kr. Galet billigt!

Jag har knappt pysslat med pärlor, så det kändes som en bra start att börja med färdiga kit. Jag kikade lite snabbt på örhängena, men blir inte klok på hur det är tänkt att de ska hängas på på örat, men det löser sig kanske.

1 kommentar:

  1. Vilka fynd! Kul med rea. Ser inte riktigt hur örhängena ser ut så jag kan inte hjälpa dig med tips.

    SvaraRadera

Kanske gillar du