onsdag 28 januari 2009

Liten väska/förvaring av småplock



Jag provsydde en liten förvaringsväska igår kväll. Jag har använt två tryckknappar för att kunna stänga till väskan. Höjden blev ca 15 cm. Nu är jag sugen på att komma till tygaffären och köpa något roligare tyg.

Härom dagen sydde jag även en barnstol i tyg som bara är att vika ihop och ta med när vi ska bort till kompisar som inte har någon matstol hemma. Ska bli spännande att se om jag tänkt rätt. Jag hade gärna testat på våra köksstolar, men det går inte för stolsryggen är för vid högst upp. Och dessutom är stolarna kanske inte det säkraste att sätta ett barn i ändå. Jag vet att det ska finnas liknande matstolar i tyg i affären, men jag vet inte vad dem kallas. Bild kommer en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du